Què entenem per educació de qualitat? Dolors Queralt Moreso, directora de l’IE Daniel Mangrané i Coral Regí, directora de l’Escola[…]
Llegir-ne més
Què entenem per educació de qualitat? Dolors Queralt Moreso, directora de l’IE Daniel Mangrané i Coral Regí, directora de l’Escola[…]
Llegir-ne mésDolors Queralt Moreso, directora IE Daniel Mangrané i Juanjo Coca Viviano, director IE Lluís Millet. En els darrers cursos, hem[…]
Llegir-ne mésUNESCOCAT i el Fòrum Els Futurs de l’Educació hem contribuït al debat global sobre el Futur de l’Educació de la UNESCO, redactant[…]
Llegir-ne mésUn col·lectiu d’escoles i instituts denuncia que l’actual sistema d’accés a la universitat (PAU) frena la transformació educativa El Fòrum[…]
Llegir-ne mésMilers d’estudiants de 2n de Batxillerat faran les proves d’accés a la universitat (PAU) la setmana que ve. Com cada[…]
Llegir-ne mésArticle publicat l’1 de juliol de 2020 al Diari de l’Educació. El Fòrum Futurs de l’Educació, que aplega 30 escoles[…]
Llegir-ne mésAquest article s’ha publicat en el marc del projecte “Obrim l’Educació” impulsat per la Fundació Jaume Bofill. 3 experiències d’èxit.[…]
Llegir-ne mésAquest article s’ha publicat en el marc del projecte “Obrim l’Educació” impulsat per la Fundació Jaume Bofill. Què n’hem après[…]
Llegir-ne mésMolts docents, infants, pares i mares estan oferint els seus màxims esforços perquè la situació de confinament no afecti considerablement el procés d’aprenentatge dels nens i nenes.
Llegir-ne mésSuperades les primeres setmanes d’educació sense presencialitat, els centres educatius del Fòrum Els Futurs de l’Educació han estat capaços de replantejar les seves propostes per al tercer trimestre de curs. Els i les docents segueixen reflexionant i coordinant-se per a millorar en la seva resposta a aquesta crisi, i al mateix temps comencen ja a pensar com s’han de preparar per encarar la “tornada a l’escola”.
Llegir-ne més